Muniss Kizlar karantinamin bitiği 3 gun oldu benim bogaz agrim basladi burun akintisiyla bebegimde oksurugu basladi boyle sık sık degil arada hapsirmasi oluyo ishali vardi ishali normale dondu mesela Basinixa geldimi hic cok hevam ediyorum darlaniyorum cok
Sevgilimmm Muniss boğaz enfeksiyonu da olabilir. Ben de test yaptıktan iki gün sonra bu belirtiler başladı doktor baktı boğazında enfeksiyon oluşmuş dedi antibiyotikle birkaç günde geçti. Ama ben covid değildim sadece temasliydim
Muniss Sevgilimmm anladim bende bademcik var zaten agri kesici ictimi duzeliyorun hemen coronayken gunde 3 kere parol iciyordum hanca duzeliyordu sizin dediginiz gibi enfeksiyonda olabilir bide 2 inci korona gecirebilirmiyim acaba bazilari 2 inciyi hemen olmuyosun diyo ama bunun hakinda bir bilginiz varmi
Muniss Merve cigerlik bir sorunum yok aslinda oksurugum yok bebegimde var sadece bebegimede cekildi ciger filmi tertemiz cikmisti
Sevgilimmm Muniss belli bir süre bağışıklık oluyor diye biliyorum bende. Tabi geçirme ihtimaliniz var ama kesin bir süre olduğunu duymadım hic
Muniss Merve 5 gun takip et kendini dedi doktor bende 10 gun karantinaya girdim kendi istegimle hayirlisi allah insallah yasatmaz tekrarini
Muniss Sevgilimmm anladim bogazlariniz icin veŕceniz herhangi dogal bir yaptiginiz icecek vs seyler varmi önerceniz cok soru sordun hakinizi helal edin fazla ilerlemesin diye onlem olsun
Sevgilimmm Muniss Helal olsun tabi ki de ne demek. Ben bişey kullanmadım antibiyotik ile iki günde gectigi için . Ancak annem covidden dolayı bazı şeyler kullandı. Balın içine ev yapımı sirke (yoksa normal sirke) zencefil limon koyarak tüketti . İstediğiniz bişey olursa yazabilirsiniz