Bebeğim 10 aylık. Kucağımda emzikle uyutuyorum. Sallama vs. yok. Uykuya dalınca kendi yatağıma koyunca uyanmıyor uyansa da uyumaya devam ediyor. Ama beşiğe koyunca, koyar koymaz kıyameti koparıyor. Asla uyumaya devam etmiyor. Var mı bu durumu yaşayan? Çözümü olan?