Bikahvee Hanımlar iyi akşamlar 🙋♀️ Evlendiğimden beri asla memnun olamadım aldığım yağdanlıklardan 🤦🏼♀️ Kullanıp memnun kaldıklarınız nelerdir ? Bu damlatmazlar nasıl kullanan hanımlar 😍
Miskokulum25 Bikahvee Schaferdan almıştım ben yağdanlik takımı biraz pahalı ama çok güzel ben çok memnunum sitesinden bakabilirsin
Canserko Bikahvee valla ben masterchefte ki plastikleri görüp ikeadan almıştım . bilmiyorum kaçıncı yagdanlıgım camlar hiç kullanıslı değil bu ikeadan aldıklarımdan memnunun
Sevgilimmm lanadelmiyav link açılmıyor. Ama damlatmaz yağdanlik mi ? Bu ara herkes paylaşıyor. ben de almak istiyorum karar veremedim . Brilosilikat sanırım
Annesi23 Sevgilimmm Ay ben ondan aldım hani şu bütün fenomenlerin paylaştığı hiç memnun kalmadım evet şişe etrafı yağlı olmuyo ama kapak kısmı çok kötü elimde kaldı. Şeffaf üst kapaklar hep çatladı siyah uç kısmı sürekli düşüyo hiç güzel değil verdiğim paraya yazık
lanadelmiyav Sevgilimmm evet damlatmaz, gerçekten hiç damlatmıyor. Kaç tane yağdanlık değiştim bu sebepten ama bundan memnunun. Camı ince bir evet çok kalın değil.
Sevgilimmm lanadelmiyav teşekkür ederim alayım o zaman günlerdir alsam mı diyordum çünkü bu kaçıncı yağdanlik alışım 🙈