Giz3mm 38.5 ve üzeri ise veriyorum .
Ateşli çocuk var ateşli çocuk, var mesela keyfi yerindeyse , yer içer , oynarsa endişe etmiyorum .
Baygın gibi sürekli mızmız ise , yemez içmez oynamaz ise o zaman endişe ediyorum işte …
Benim doktorum ateşten korkmayın demişti .
Havale geçirecek olan çocuk 37 derece ateşle de geçirebilir demişti ..
Enfeksiyondan korkun demişti … Çok doğru genel olarak enfeksiyon varsa zaten çocuklar bitkin düşüyor , hafif üşütme vs olduğu zaman normal düzenlerine devam ediyorlar …
Dilerim hiç bir masum hasta olmasın ☺️ Biz anneler için çok zor, çok geçmiş olsun ❤️🩹