smsmzyc ben 5,5 aylik oldu öyle verdim anne sütünün bi kısmı su zaten ordan da karsiliyo zaten doktor günde 3 kere çişini yapıyosa verme dedi bnde vermedim yeni yeni başladım kafana nasıl yatıyorsa öyle yap çünkü herşey bi şey diyor bn kendi istedigimi yapdim