twinshomedesing benimde ikizlerim 37. haftada doğdular. Bizimkileri sadece 1 ay emzirdim sütüm yetmedi ardından da stresten dolayı azaldı direkt mamaya geçtim. Ek gıdaya 4. ayda başladık kiloları gayet iyiydi. 3 gün kuralı uygulayarak havuç püresi, kabak püresi, brokoli, karnabahar vs başladım. Ardından bir kaç sebzeyi karıştırdım verdim. Örneğin tatli patates hepsine ekledim daha tatlı oluyor yemeleri için. Bu şekilde ilerledik ve şuanda 6 aylık oldular. Gayet iyi gidiyor aksam uyumadan mama, geceleri mama ve sabah ilk uyandıklarında mama veriyorum. Gün içerisinde yemek ve meyve veriyorum.