Prensessannemm Kızlar bebeklerinize ne zmn diş fırçalamayi ögrettiniz acaba ?Kızım şuan 20 aylık ama erken mi geç mi şuan tam bilmiyorm bnce zamanı gibi ama tecrübeli annelere de bı soruyum dedim teşekkür ederim 😊
Merve Prensessannemm ilk dişleri çıktı fırçaladık parmak fırçayla. 15 aylıkken kendisi öğrendi fırçalamayı. Şimdi ne yese banyoya koşar fırçalar dişini. 2 yaşında
AtaVeAnnesii Prensessannemm 1 yasimda basladik ben fircaliyordum her yemekten sonra artik 14 aylik eline veriyorum fircaliyor.
Mora Prensessannemm 7 aylık başladık parmak fırça su ile şuan 20 aylık macun fırça ile fırçalıyoruz yeni yeni öğreniyor ama dişleri temiz
Asli123 Prensessannemm dişler çıkmaya baslayınca başlamıştık. Su an 21 aylık. Eski hevesi yok ama bi şekilde halletmeye çalışıyorum.
Papatyam-46 Biz de 18 aylığız dişlerde siyah lekelenme başlamıştı doktor fırçalamaya başlayın dedi parmak fırça ile akşamları fırçalıyoruz artık
kucukcivcivimm Prensessannemm Ek gıda döneminden bu yana parmak fırçayla fırçalıyordum ama 1 yaştan sonra izin vermedi. Kendine fırça aldık ama ne yapsam fırçayı diş kaşıyıcı olarak kullanmaktan vazgeçmedi. Macun aldık belki öyle kavrar bu sefer fırçaya macunu sürüp emiyor. 🤦🏻♀️😂 Beraber yapıyoruz ama yok 2 yaştak sonrasında ümitliyim bakalım.
AtaVeAnnesii Mom544154 sadece fircaliyoruz kanki doktoru da 2 yasa kadar dogal da olsa macuna gerek yok dedi
AtaVeAnnesii Mom544154 kuzu ben isten ayrildim Atayla yeni bir hayata basladik😃✌🏻 Siz nasilsiniz neler yapiyorsuniz.