6 aylik kizim var bugun onu gulerken videoya cektim cok guzel kahkaha atiodu.sonra videoyu acip izlemek istedim bi an kizima baktim videodaki sesi sanirim aglama sesi oladak algiladi ve ciglik cigliga agladi.hastaneye gittigimizde de baska bebek aglasa hemen agliyor.bazen boş bulunuor sabirim yanindan gectigimiz an urkuyor agliyor.acaba biseydemi etkilendide boyle urkek oldu yoksa bu ayda normal mi.oyle evimizde kavga gurultude olmaz sakin bi aile yapimiz var cok uzuluyorum kizim koekup aglayinca boyle