Merhabalar, bebeğim 8 aylık anne sütü ve ek gıda alıyor. Bu zamana kadar hiç mama vermedim. Azıcık diyet yapsam sütüm azalıyormuş gibi geliyor bana ya da psikolojik bilemiyorum. Hamileliğim de 7 kilo almıştım Doğumdan 4gün sonra hepsi gitti ve bebeğimden sonra 10kilo olarak geri aldım Yok şunu ye Yok bunu ye sütün çoğalır dediler. Ben kilo takıntısı olan bir insanım. Yarın için diyetisyenden randevu aldım sağlıklı bir şekilde kilo vermek için. Sütüm de azalma olmaz değil mi?