Ertugrulgnc_03 2.5 aylık bebeğim Çar ayakta tuttuğum zaman basamıyor dizlerini çöktürüyor dik yapmıyor ayağını hiç hep dizi kırık şekilde yatıyor tutunca da düz yapamıyor yapsa bile titriyor böyle olup sağlıklı olan var mı ? Bilgisi olan yazabilir mi ?
ozge28 Ertugrulgnc_03 daha çok küçük annesi ona biraz zaman taniyınn kendini ne zaman hazır hissederse o zaman yapar zaten
Eymenduygy Ertugrulgnc_03 2.5 aylık bebe gayet doğal 🤷🏼♀️ Gazdan ayaklarını çekerler, biraz zaman tanıyın daha küçücük 🤍
izmir3535 Ertugrulgnc_03 yanlis anlamdiysam bebegin dizleri kirik duruyor diosunuz.dizlerini bastirip duz yapnaya calismayin sakin dizler hafif kirik sekilde durur ztn bebeklerin zamanla duzelir bu normaldir.
Ertugrulgnc_03 izmir3535 yok. Zorlamıyorum zaten ama ilk bebeğimde dahil normalde durması gerekiyor diye biliyorum böyle hafif de olsa basıyorlar yere ama benim bebeğim hiç basmıyor
Eymenduygy Ertugrulgnc_03 bagırsak florası daha aktif olarak düzen oturtmasını için doğal olarak da bacakları bükerler. Gaz çıkarmayı bilmiyorlar daha o zamanlar. Gazlı ya da olmaması için değil yani doğal durum 1 aya kadar düzene girer.
Ertugrulgnc_03 Ber ben demiyorum bırakınca dursun belinden tutuyorum basmıyor ayağıyla yere anlatamadım galiba ben
Baharbek Ertugrulgnc_03 benimkide basmıyordu canı isteyince basıyordu çok nadir 5bucuk aylık oldu 15 gündür falan daha iyi basmaya başladı daha erken bence basması için her bebek bir değil ☺️
Ertugrulgnc_03 3children1mom çevremde korkuta korkuta bu hale geldim sbahatna beri araştırıyorum. Herkes diyor 40 günlük iken basıyor normalde duruyor dik içimde şüphe kaldı
GokSuM Ertugrulgnc_03 2,5 aylıkken benim bebeğim hamur gibiydi. Basma falan yoktu. Sorun yok sadece biraz geç yürüdü bağımsız adımlara yeni başladı 14 ay. Başka problem yok çok şükür.
Metehan123 Postun basligini gorunce dedim 4 5 aylik falan mi acaba kiz 2.5 aylik bebek daha o ne bekliyodun maraton mu kosacak 😂