Aalya Nutriconfor aldım ilk kez. Koluma damlattım sıcaklık icin kesik kesikti. 90 cc ye 3 ölçü yaptım baya da yoğun oldu. Normal mi ?? içti bebeğim ama kullananlar lütfen yorumlarınızı beklıyorum
Aalya Eymenduygy normalde bebelac gold ve aptamil bu şekilde değildi ama bozuk mu mama diye şüphe ettım.kıvamı geçtim kolumda kesik kesik oldu damlatınca
sibellllo Aalya hayır bozuk değil 6 ay kullandık ayran kesiği gibi oluyor ve kıvam olarak biraZ da yoğun içeriği fermente edildiği için özel bir mama o çok detaylı araştırıp bebelacşa dahi görüştüm işiniz rahat etsin kokusu bi tık değişik diğer mamalara göre