gokceyasss mamayı biberonla mı veriyorsun arkadaşım? Benim süt gelmenişti. 2 saatte bir emziriyordum, birinde emme sonrası mama veriyorduk birinde sadece emziriyordum. Ve her defasında bir meme… ısırganıtu cayı içiyordum bir de.. yılma güçlü ol. Şimdi sular seller gibi sütüm şükürler olsun. Ama unutma
biberona alıştırma sakın. Göğüs ucunu damağına daya bebeğin, yetişmiyorsa parmağınla damağını uyar sonra hop meme.. hiç kolay değil işin ama pes etme🌺