Ruveyda_yasin Ben hamileyken bırakamadım 0.1′lik en hafifinden günde 2-3 tane içiyordm
doktor strws yapma dedi bikaç tane iç dedi.
Bebegm dogdugu gün bir anda bıraktm
1 ay sonra pandemi öuhabbeti cıkınca 1-2 tane derken tekrar başladm
suan oglm 18 aylık
hala emziriylrm
günde 1 pakete yakın sigara içiyorm.
Çok şükür cok saglıklı bagısıklıgı da güçlü.
İleride etkisi olabilir yanlş ama
ben de beslenmeme dikakt ediylrm
kefir yogurt vs ona da kendime de yediriyorm.