Kızlar 17aylık oğlum var desteksiz uyuyor yani ben yanında oturuyorum kendi yatağa çıkıp uyuyor sorum şu ben hamileyim 3ay sonra aramıza bir bebek katılcak oğlum yatağında yatmıyor geceleri yatağından tırmanıp yanıma geliyor yatağına koyunca ağlama krizine giriyor oğlumu odasına nasıl bağlayabilirim daha yatağına alışamamışken odaları ayırabilir miyim ?