Ay_61 Kızlar bebegım 4 aylık kan damlasına başladık başlayanlar varmı hangı damlayı kullanıyorsunuz etkileri oldumu?
cnsgrn Ay_61 biz de 4 ay 5 günlügüz 24ünde gidicem aşi icin henüz kullanmiyoruz belki o zaman söylerler
Anaogul Ay_61 bestiron kullandık 6 ay ama sonra kansızlık sınırda çıkınca ocean microfer aldım ama daha tahlil yapılmadı