HaticeClk Kızlar yiğenim konuşamıyor hala sadece bi de de diyor başka bişey yok sizce doktora gitmelimiyiz neler yapabiliriz öneriniz varmı
Emine_1245 15 aylık bir bebeğin konuşmasını bekliyorsunuz gerçekten🙄. Kendini ifade edebiliyorsa suanlik doktorluk bir durum yok bence. Bol bol iletişim ☘
sarpinko mutlaka bol bol kitap okuyun karsisina gecip gozlerinn icine bakarak her seyi betimleyin tv tlfn vermeyin.18aydan sonra en az 20kelime kullanmasi lazim takipte kalin.eger gelisme yoksa uzmanla gorusun benim fikrim canm