3 buçuk aylıkken ateşlendi birgün. O gece kundaklamadim zaten ateşi var dinlenicek kadar uyusa yeter diye. Çünkü artık kundaktan gına gelmişti, çok terliyordu bırakmak istiyordum. O günden beri kundaklamadim gündüz uykularında. Son 2 haftadır geceleri de kundağı bıraktım pek zorladı diyemem