kaymakliekmekkadayifi ısıtıyorum sadece kaynatmıyorum zaten pastörize edildiği için. Serçe parmağımla kontrol ediyorum 6-7 saniye böyle ne yakar ne yakmaz. Eğer dereceniz varsa 45 derece ideal. Mayayı kasede karıştırıyorum sonra sütten ekliyorum 2 kaşık ılıştırıp geri süte boşaltıyorum. Sonra kavanozlara koyup makineye koyuyorum 8 saat falan mayalanıyor. Bittikten sonra kapaklarını açıp dolapta öyle bekletiyorum 3-5 saat sonra kapaklarını geri kapatıyorum. Bazıları fırında yapıyor bazıları sarıp sarmalıyor artk orası size kalmış. Eğer emin olamam diyorsanız yarım litreyle deneme yapabilirsiniz. Eğer mayalarken sıcaklık düşük olursa o zaman yoğurdunuz süner. Bir de bazen cıvık gibi gelebilir ama kapağını açıp dolapta bekletince taş gibi oluyor