Kızlar yaklaşık 1 haftadır 1 yaşında bebeğimin ağzında pamukcuk var sağ sol ağızının her tarafında . Dr ilaç Verdi günde 4 kere ağzına sık diye 4 gün kullandık geçmedi .. kendiliğinden geçer mi acaba veya önemli birşey mi acaba varmı tavsiye ettiğiniz başka birşey .