Sevdemm16 Kızlar 20 günlük anneyim Cacık yedim annem Sütün acı olur dedi Aranızda sarımsak yiyip emziren var mI acı oluyor mu gece emmezse diye korkuyorum 😣
Ases Sevdemm16 Leblebi yer gibi acı biber yiyordum bişey olmuyordu emerken normaldi zaten yediğimizin içtiğimizin %2 lik kısmı süte geçiyormuş öyle okumuştum acının yaptığı olan bana basur oldu 🙈
sademinannesi Sevdemm16 sarımsak bebekte iştah açar diye okumuştum ama sağlık bakanlığı da emziren annelere soğan sarımsağı yasaklamış çok saçma geldi bana 😄 ben yiyorum fazla olmamak koşuluyla bir sıkıntı olmuyor merak etmeyin
Tatlim Sevdemm16 bol bol soğan sarımsak yedim bebeğim de bolca emdi . Zannetmiyorum yani. Hatta ben gazı bu mu yapiyor diye kesmiştim ama bebeğim kolikti gene kolik olarak devam etti.
BernaEkin Aksine sarımsak yiyen annelerin bebekleri çok daha iştahla meme emerlermiş. Araştırın isterseniz