Seddaa Sevgili anneler oğlum iki yaş yedi aylık ve anneden başka hiçbir kelime söylemiyor her şeyi işaretle ya da ağlayarak anlatıyor acıktığında bile yanıma gelip karnını ovalıyor ama her şeyi anlıyor ne dersek diyelim her şeyi anlıyor anlamadı hiçbir problem yok yaşıda üç yaşına dayandığı için ben endişeleniyorum acaba bir sorun mu var diye eline tablet telefon vermem günde sadece 1 saat televizyon izler ve parkta oynuyor oturduğumuz mahallede birkaç tane arkadaşı var yani sosyal bir çocuk bu konu hakkında fikri olan Rica etsem benimle paylaşır mı
GokturkAlp Seddaa Konuşmaya zorla, yani suyu işaret ediyorsa, ne istediğini anlamıyorum adını sölemelisin vs gibi. İşaret dili ile ileişim kurduğu iiçin, nasılsa anlıyorsunuz diye konuşmak istemiyor bence. Kolayına geleni yapmayı sever bebeler 😊
Melekk_0720 Seddaa benim gorumcemin oglu 3 yasidna daha yeni konusmaya basladi bir anda 20 kelime birden ciakrdi eger goz temasinda vs sikinti yoksa endiselnmeyin ama uzaman gorunun
Liona Seddaa benim yeğenim yaklaşık 3 buçuk yaşında konuştu. Ama olabildiğince tv tablet vermeyin bence . Onunla sohbet ederek konuşmaya teşvik edin. Bazı çocuklar geç konuşuyor. Üzülmeyin
Seddaa GoGirl canım bnde öyle düşündüm ama ben Gebze’de otuyorum ve kreşler çok pahalı maalesef öyle bir imkanım yok
GoGirl Seddaa 3 yaş alan devlet anaokullari var bir arastirin en azindan o yaşa gelinnce gider. Instegramda bicirbicir.com diye bir sayfa var cocuklari konusturmaya yönelik videolar bilgiler var ora size cok yardimci olacaktir
mihrosum 21 aylık olacaz kızımda konusmuyor inan uzulıyorum. Beni anlıyor bıse istesem getırır bıse sorsam gosterır, goz teması kurar ismine dııner bakar. Yani ne bilim hayvanları renkleri meyveleri sorarım gosterır ama gel gelim konusma yok Yıcek bıse gorurse mama der Emmer isterse eliyle ısaret eder bazen meme der Babasına baba der Parkta 2 kere kızın birine ablandedı bir daha da demedi. Bazen gel demeye calısıyor ama gel net cıkmıyor. Bana hıc kınusmıcak gıbı gelıyor. Ih ıh diyor herseye su bile ısteyemıyor. Suyu hep ortaya koyıyorum ıcsın diye bazen unutuyorum hıc istemiyor bıle