Bebeğim 2 ay 6 günlük doğduğundan beri mama ve az da olsasağım ile anne sütü alıyor. Normal aptamil kullanıyorduk. Kaka rengi normal di. 2 gündür conformil e geçtik gaz yapmıyor denildi diye bugün yeşil kaka yaptı mama ile mi alakalıdıt acaba doktora gitmeme gerek var mı