Efe_buglikoo benimde iç kısmında kaşıntı olmuştu ve dayanılmazdı. Ben merakımdan aynayla bakmıştım içi bembeyazdı hemen doktoruma bahsettim durumdan o da mantar olabileceğini sabah gelmemi söyledi. Ama o kadar çok kaşınıyodu ki dayanamadım internetten baktım. Çok yanlış bişey yaptım belki ama sirkeyle suyu biraz karıştırıp şırıngayla yıkayınca geçtiğini okudum. Ben tabi o kaşıntıyla suyla karıştırmadan bastım sirkeyi direk iç kısma 😂😂 böyle bir yanma yok yani inanamazsınız ama ertesi güne mantar falan kalmadı 😂 eğer mantarsa ki muhtemelen öyledir sizi çok iyi anlıyorum ben kaşıntısından oturup ağlamıştım ki zaten çaresizlikten neler yaptım okudunuz 🥲😅 ama siz doktora gidin belki başka bir sorundur