Uguremir evet 9 aylık.oglumda yaşadım neredeyse bir haftaya yakın ishal vaziyette geçti kusma yoktu ateslenme öksürük pişik vardı , salgın var bnde antibiyotiğe başlamıştım artı birde hiriltisida vardi hava vermeye başlamıştık şükür düzeldi ama diside çıkmaya başladı o yüzden bu aralar tekrar öksüruk hapşırık gidiyor