Kızlar atak dönemine girmiş bulunmaktayız bugün itibariyle meme reddi başladı göğsüme yaklastirdihim an ağlıyo ac olmasına rağmen emmiyo biberon kabul etmiyo sadece emzik emiyo nasıl çözüm üretebilirim bi akıl verin bana lütfen zaten 2 gün öncede mastit oldum sütümde azalma oldu nasıl olucak bu süreç siz neler yaptınız nasıl aştınız tekrar emmeye nasıl başladı lütfen yardım edin 😞🙏🏻