Benimde bebeğim 37 gunluk 30cc ile başladık ama acıkma arası 2,5 saatten 1 saate düşmeye başladı. Sonrasında 60cc ye çıktıktık. Şuan 60cc de devam ediyoruz ama acıkma sıklığı 2,5-3 saatten 1,5-2 saate düşmeye başladı yavaş yavaş. daha da kısalırsa 90cc ye çıkmaya başlıcaz.
Mide kapasitesi genişledikçe arttırmak gerekiyor onu da en iyi acıkma sıklığı/saat aralığı ile anlayabiliriz.
İnternette ay ay ortalama bebeklerin mide kapasitesi yazıyor ama her çocuk farklı sonuçta fazla verip sindirim sorununa yol açmamak lazım diye düşünüyorum