Anneler bebeğim 2 ay 5 günlük. Şu son 2-3 gündür bianda öyle bir çığlık atıyor ağlıyor ki anlatamam yani bebeğimin ses tonunu ve ağlamasını biliyorum böylesini ilk defa duyuyorum. Bazen uykudan uyanınca yapıyor bazen normal gülerken oynarken birlikte bi anda çok ağlıyor ve susturması çok zor oluyor. Ben çok korkuyorum neden böyle oluyor