A1ber bence siz öylesiniz sizin bebeğinizden yola çıkıp diğer bebekleri uyarmak ne haddinize acaba görünce yazmadan geçemeyeceğim vallahi annelikten soğuyorum sizin gibiler yüzünden. Deneyiminizi anlatın evet ama yok vermeyin diye ikna etmeye çalışmanız çok komik. Sizene ya soru bu değil 4 aylık başlıklarına hemen çöküyorsunuz yok anne sütü yok şöyle böyle sabır ya. Merak edip giriyorum cevap vermek için sayfa sizin gibilerle dolu soru ne verebilirim ? Maşallah herkes mükemmel anneliğini anlatmaya giriyor. Siz emzirin sabaha kadar vermeyin deneyiminizi yazın ve susun yok illa o mükemmel anneyim egosunu bir yaşayacaksınız. 👏🏻 👏🏻