Herkese iyi akşamlar olsun. bugün 4. Ay muayenesine gittik. Tümabdomen ve transfontanel usg istenmişti. Böbreğinde taş çıktı, dalağı normalden büyük çıktı, göz numarası 18 diğeri 19 çıktı. Rabbimin imtihanı tabi. Kontrollerini falan aksatmayın . Allah hepimizin yardımcısı olsun .