okuyanannee Kızlar doğumdan sonra meme gibi basur oldu ağrı acı vs yok arada kaşıntı oluyordu sadece çok çekindiğim için sürekli erteledim ama tam vajinaya yakın kısmı şiş rahatsız oluyorum bayan doktora randevu aldım ama yine de çekiniyorum muane nasıl ediyor
Mervekklkdmn okuyanannee secdeye gider gibi dur demişti bana basuru gormek icin de ikindiriyir geçmiş olsun çok zor bir durum
yasacmalamalo Ben de aynı durumdayım ptesı gun aldım muayene olacagım erkek doktor var mslf tuvaletımı yaparken zorluk cekıyorum orda et gbı bişi cıkıyor bi de ya 37 gun once normal dogum yapdım ondan kaynaklı sanırım
Mervekklkdmn okuyanannee benim hem basur hem de makat çatlağı vardı çok şükür aktardan bir krem aldım o hemoroidi geçirdi makat çatlağı hala devam😔
Mervekklkdmn mllhh kantaroid krem bununla birlikte doktorun verdiği anestol kremi de uyguladım. Kantaroid krem trendyolda daha ucuz bilginiz olsun
Dunyayigeziyorum Aynı şeyi yaşadım kendi kadındoğum doktorum Progtolog krem ve progtolog fitil verdi kullandım geçti