Aselkcksr klamoks kullandık bizde de oldu özellikle ayakları feci soyuluyor şuan. Doktor içirme dedi sadece ateş düşürücüyle hastalığı atlattı şükür🙏🙈 Ayağı için krem kullanıyorum. Siz Korona geçirdnizmi? Cildye doktoruna gittiğimizde korona sonrası bebeklerde bu tarz döküntüler olabiliyor dedi bize. Yani ilaçmı koronadan kaynaklımı çözemedim