Kızlar oğlum 6 aylık ve geceleri emziriyorum. Normalde gece bir kere uyanan oğlum bir haftadır 3-4 kez uyanır oldu. Sizce gece meme vermesem mi? Yakında çalışmaya başlıycam ve sürekli uyanmasını istemiyorum. Gece emen bebekler 6 ayından sonra memeden kesmesi zor oluyormuş diyorlar sizcede öylemi. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim😘