[silindi] Kızlar 4 sandalyeli ahşap bir mutfak masası ne kadar olur yani sizinki ne kadar 1600 tl pahalımı
Mom62636362 [silindi] ben üstü cam olan, metal bacaklı, 4 sandalyeli masayı geçen sene 1.200′e almıştım. O dönemlerde bahsettiğiniz modeller söylediğiniz fiyattaydı. Normal geldi bana
Biranne2meyvesi [silindi] pahalı valla internetten 900 aldım hepsini trendyoldan mis gibi hemde bu işlerde bana gelin oturma odası perdelerimi de 450 ye getirdim mesela fon perdelerle birlikte eşim bu konuda çok mutlu asla araştırmadan almam 😂😂😂
Birkucakmutluluk [silindi] iyi bence fiyatı. 2 ay önce 6 sandalyeli 3300 civarına almıştık. Şuan 5450 lira 😧
Balbebem 2yil önce ahşap açılabilir beyaz, Renkli 4sandalyeyle birlikte 1000tlye almistim gittigidiyor’dan. Şuanda gayet iyi bile sayılır dediginiz fiyat
Melankoli [silindi] gerçek ağaçsa hatta çok uygun. Ben 5 sene önce 4500 liraya aldım mutfaga ham ağaç.
mirayyy20-20 [silindi] valla hatırlamiyorum çünkü bütün gebzeyi gezmistim ahsap krem sandalyeli aldım ama çok memnunum yemek masamdan daha çok seviyorum kesinlikle ahşap çok güzel ve kullanışlı