Tazeanne3434 Tugbad95 2sinde de emzirdim çevremdekilerde aynı şekilde çok şükür bi sıkıntı olmadı ki doktora danışarak yaptırdım aşımı
Eeco Tugbad95 Bebeğe antikor geçtiğine dair net bir yayın olmadığı için her iki dozda da tedbir olarak 24 saat emzirmedim çok şükür daha sonrada bir sorunumuz olmadı bu arada biontech oldum :)
Dincer-Efe1 Tazeanne3434 3 ay oldu doğum yapalı ama çok kararsınız kakıyorum acaba hangi aşıyı vuruldunuz
Tazeanne3434 Dincer-Efe1 biontech yaptırdım kardeşim sağlıkçı o önerdi bende korkarak yaptırdım malesef ama tedbir bizden takdir Allah’tan