Derya_mihra canım emziriyosan eğer boş bol emzir ateşini takip et benim bebeğim 6 aylık ateşi vardı boğazı kızarıktı öksürüğü ve hapşırığı vardı doktor ilaç vermedi bol bol emzir dedi birde fitil verdi eğer çok ateşi olup huysuzlanırsa verirsin dedi üç güne geçti çok şükür geçmiş olsun inşallah bir an önce toparlarsınız