Arkadaş 2yasinda oğlum var 2 ay dır iştahsızlık ve gaybinda kabızlık çekiyoruz kaçtır doktora gidiyoruz duphalac ve osmolak diye ilaçlar verdiler pek etkisini görmedim çok iştahsız 2 kaşık yemek le duruyor tüm gün poposunda çatlak oluştu hiçbi çare bulamadım başına gelen var mı ne olur yardım…