Egeanul Direk konuya gireyim ücretli öğretmenliğe başvurdum işte başvuru formu sabıka kaydı diploma fotoğraf vs belgeler isteniyor başvuru formunu fotoğraflı istediler ben verdim fakat ordaki beyefendi başvuru formundaki fotoğrafı çıkartıp bana verdi neden dedim istemiştiniz gerek yok kimlik fotokopisinde fotoğraf var yeterli dedi saçma geldi bana zaten belgeleri teslim ettiğimdede resmen bırakmayayım diye çok olumsuz konuştu işte çıkmaz vs tarzında bende yüzde birlik bi ihtimal varsa bırakayım dedim öylese bırakın dedi sonra fotoğrafımı geri verdi, tam çıkarken başka formlara gözüm takıldı masada, fotoğraflıydı acaba bi dolap mı çevirdi bu adam diye düşündüm. Bunu sormak istiyorum çıkmasın diye veya çıkarsa aaa fotosu eksik diye başkasını almak için mi yaptılar