Hamileyken aşı hakkım çıkmıştı doğuma 1.5-2 ay kaldığı için doktorum istersen doğum sonrasını bekle dedi. Kendi tercihimle 40 ımızın çıkmasını bekledim ve bebeğim 43 günlükken 16 ağustosta ilk doz biontech aşımı oldum. Bende ve bebeğimde hiçbir yan etki yada terslik olmadı sütümü etkilemedi, bebekte huzursuzluk bende ağrı vs yapmadı.