Swtlna 2800 veriyorum ben, 31 aylık oğlum, izmirdeyiz. Benim de nacizane tavsiyem böyle bir işe girişmeyin. Tüm ilgisi çocuğumuza olacak birini bulun ben ev işi bile yatırmıyorum oğlumu ihmal etmesin diye
Ndrg-12 MrvNyzDua65 canım ben öğretmenim günde 5 saat için 1250 ye anlaşmıştık kendi evinde bakacaktı çünkü eşim polis ve vardiyalı çalışıyor. Kendi evi temiz ve titiz bi kadındı. Yemek konusunda ek gıda alıyor kıZım ben yiyeceği her şeyi hazırlayıp koyacaktım ve o da hazırladıklarımı yedirecekti benim getirmediğim şeyi vermeyecekti. Çocuğu yok tek yaşıyordu. Bu kriterler önemli. Ama kendi çocuğu olsa asla vermezdim çocuğumu çünkü işin içine farklı duygusallıklar giriyor. Yine güveniyorum dersen de yemeğini sen hazırla götür kendi evinden bişey vermesin. Çok çok bez götürme sayılı götür veya eve kamera takmayı teklif et ben onu da yapacaktım. Ama annemler memleketten yanımda kalmaya gelince bakıcı işi de yattı. Çok dikkatli ol
MrvNyzDua65 Ndrg-12 bende yedireceğim şeyler götürecektim zaten marrta gçtüreceğim aslımda 2.5 yaşına yaklaşmış olur uyku düzeni oturur sadece arkadaş olur evladı kadında bakar diye düşünüyorum 1250 yarım gün demi
Gin Tam gün 1500 yapacağım bu sene. (Gçeen sene 1350ydi) benim evimde bakıyor, ev işi yok, kızımın kahvaltısı ve öğle yemeğini bakıcısı hazırlıyor genelde. İyi tanıyorsanız lafım yok ama yeni tanıştığınız biriyde bu bakıcı adayınız çok iyi düşünün. 🌺
MrvNyzDua65 Ndrg-12 bende vandan buraya geldim😭😭😭bulamazsanız birini size güvenilir insanlar öneriririm bütün ailem orda
Ndrg-12 MrvNyzDua65 zaten 65 i gördüm de sordum 😁 bakıcı bulmuştum da annem geldi yanıma artık gerek kalmadı ☺️
F-Betul MrvNyzDua65 Size tavsiyem kendi evinizde baktırın; bakıcının evinde bebeğiniz ihmal edilir gelen olur giden olur riskli Yani.