duyguarsddn25 Çok geçmiş olsun. Benim de olmuştu. Sezeryan yerim sol taraftan şisti ve içinden sıvı gelmeye başladı. Hemen doktora gittim. Beyaz tenli ve teni hassas kişilerde daha çok oluyormuş. Benim tenim dikişlere reaksiyon göstermiş o yüzden sezaryen yerim 50 günden sonra kapanmaya başlamıştı. Baya zor zamanlar geçirmiştim. Size tavsiyem hemen bi doktora görünmeniz.