Milagrosoreiro Geceleri havalar eskisi gibi değil artık.Ben üşüyorum açıkçası 🥲Bebeğimin altına uzun ince pijama giydiriyorum 2 gündür ama üstüne bişey örttürmüyo hala tshirtle uyuyo.Bana üşüyo gibi geliyo siz neler giydiriyorsunuz?
GiybetReis Milagrosoreiro bende bi kaç gündür kısa kollu altı uzun ince tulumla yatırıyorum. Üzerine bişi örtmüyorum. Geçen haftaya kdr zıbınla yatıyordu (6aylık)
jap Milagrosoreiro benimki 2 yaşında ince askılı zıbınla yatırıyorum. Odamız sıcak oluyo sırtı terliyo hala
tugceyildiz 3 buçuk aylık bebişime uzun kol üst ve uzun alt giydiriyorum 18 aylık kızıma şort ve tişört hala ama bir kaç güne ona da pijama giydirmeye başlarım herhalde
onemorecupofcoffee Üç buçuk aylık ikizlerim hala zıbınla yatıyorlar üstlerini örtmediğimiz gibi gece boyu aralıklarla klima çalıştırıyoruz sıcağı sevmiyoruz
MucizeKalbim Bugünlerde ki iç çelişkim benimde bu. Giydirsem sıcakmı bunaldı mi giydirmesem buzgibi. Cok kararsizim bende örtmeye kalksam anlamsız üstünde durmuyo.
Milagrosoreiro MucizeKalbim Benimki de hayatta örttürmez.Sanırım biraz daha tshirt devam çünkü diğer türlü çok sıcaklar
Milagrosoreiro jap Ya aslında bizimde sıcak 27,5 derece falan ama ben üşüyorum Ya o da üşüyo gibi geliyo
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Milagrosoreiro Gece soğuk oluyor her yer açık yatıyoruz. Altına uzun pijama üzerine kısa kol tshirt giydiriyorum. Dün ince polar battaniye örttüm üzerine asla örttürmez serinlikte açmamış üzerini hiç. ☺️ Gece vücudu soğuk oluyor ondan örtüyorum bu zamana kadar kısa kol sort hiç örtmeden uyuyorduk
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Milagrosoreiro Gece üşümüş galiba örtmüşt açmamış serin serin mis gibi uyumuşuz🙈
Nuray63 Milagrosoreiro bizim buralar kaynıyor klimayı kapatmiyoruz valla . Kasım aralik gibi başlarız belki uzun kolluya