Arkadaşlar merhaba. Başlıkta da görüldüğü üzere araba kullaaktan korkuyorum. Trafikte kamyonların yanından geçmekten korkuyorum. Ehliyetim var. Aracımız da var. Otomatik vites. Ama gelin görün ki ben korkuyorum bu korkumu yenmek için ne yapabilirim araba kullanan arkadaşların önerilerine açığım.