Bebegim 1 haftalık kizlar. Dogdugundan beri yanağında kabarik beyaz renkli puturlu bir dogum lekesi var. Bir doktor hemanjiom olabilir dedi digeri benzemiyor dedi. Ustu beyaz suanda internetteki hemanjiom gorselleri gibi degil. Bilen var mi acaba cildiyeye mi gostermek lazim kendiliğinden gecer mi acaba. Resmi yükleyemedim..