mom18 ben oğluma tomme tippe kullanıyordum o kadar fırlatmaya hala sapasağlam ve akıtmıyor ama 17 aylık oldu ve günde 5-6 kere dolduruyorum bana zor geldiği için yeni bi tane aldım uzypace aldığımı düşünürken başka bir marka aldım bugün 3. Günü kapağını kırdı bile. Banada önerin ya şöyle sağlam ve 500ml üzeri