Kızlar dün de post açmıştım. Benim kanamam bitmişti 1 hafta hiçbir şey yoktu ama iki gündür tekrar başladı hatta ilk önce kahverengi şekilde akıntı başladı sonra normal kan olarak gelmeye devam ediyor adet gibi. 38 günlük olduk. Acaba bu kadar erken başlar mı adet