Sevene bende de aynı durum vardı ağustos başında doğum yaptım sezeryan ile kazak giyip titriyordum sonra anlık bir terleme geliyordu..sonrasında sezeryan dikiş yerim morarma yaptı doktora gittim acil ikinci kez ameliyata aldılar dikiş yerimde kanama olmuş içeriye kan birikmiş… Dikkat edin ve doktorunuzun numarası varsa en azından mesaj atın gelmenizi gerektirecek bir durum var mı diye.. ben doğum yapalı 21 gün oldu hâlâ kendime gelemedim o yüzden..