256820 soyleduklerinizi bizde denedik.ya ishal yapti yafa kabiz ve gaz .bebelac gold nutricare ile devam ediyoruz 3ayliktan beri gayet memnunuz.dogru mamayi bulana kadar malesef yipraniyorsunuz.bebeginize enniyi geleni siz bulacaksiniz her bebek farklidir.kizim hipp icti iyi geldi ama oglumu fena kabiz kapti