Egehan123 Canım suanda uyku egitimine gerek yok bence. 6dan sonra daha iyi olur gibi. Cunku suan uykuları cok düzensiz. Bizde 4 ay 13 günlüğüz sallayarak uyurdu simdi zorlanıyor, hamak yapıp sallıyoruz, ordan ayaga alıyoruz. Dün gece mesela ayakta omzumda uyudu 🤷🏻♀️ huy değiştiriyorlar resmen ki tam zamanı..
Bende 6 dan sonra düşünüyorum uyku eğitimi veya bir rutin oluşturmayı.
Meme reddi de basladım 2 haftadır full mama gidiyoruz 🤦🏻♀️ yani zor bir süreç suanki ya