36 günlük bebeğim ve 25 aylık bi oğlum var ilk zamanlar kızm gün içinde sürekli uyuduğu için sütüm sürekli birikirdi bol bol su içip sagardim 60 cc çıkıyordu şu harici tahin helvası kuru incir yulaf ezmesi rezene susam bestlak damla kullaniyorm ama gögüslerm yumuşack eskiden süt dolunca sızlardi artık o da yok ve sagdim dün 20 cc çıktı her zaman sagmaya vaktim yok maalesef