Ruveyda_yasin İlk başlarda o his oluyor, hamilelik özlenebiliyor, tekrar olsa düşüncesi olabiliyor. Benim oğlum 22 aylık olacak ben çok zorlanıyorum özellikle 2 yaş sendromunun başlangıcında olduğu için gerçekten dediğim gibi kendi duygularını keşfetmeye başladığı için çok zorlu oluyor. Allah gönlünüze göre versin. ☺️